niedziela, 12 czerwca 2011

Malowane wełną - część 1

Piątek i sobotę spedziłam na Kaszubach. Poznałam wspaniałą, utalentowaną panią Danutę, której pasją jest haftowanie obrazów słynnych malarzy. Pani Danuta  prowadziła  również zajęcia dla młodzieży   przekazując im swoje doświadczenie i wiedzę.
 Jej prace  zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Mogłam dotknać tych pięknych, perfekcyjnie wykonanych obrazów malowanych wełną.  Powstały przez kilka dziesięcioleci i jest ich sporo.  Szczególnie zachwyciły mnie portrety.
Bardzo dziękuję pani Danucie, za wyrażenie zgody na  pokazanie  obrazów  na moim blogu.. Czynię to z ogromną przyjemnością.









4 komentarze:

  1. Piękne. Podziwiam Panią Danutę za takie wspaniałe umiejętności. Toż to prawdziwa sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Antonino, mam podobne odczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne portrety.
    Podziwiam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń