środa, 5 października 2016

Torby mochila

Odkryłam je  niedawno. Fantastyczne torby - worki są wykonywane szydełkiem  przez kobiety z plemienia Wayuu w Kolumbii. Coraz bardziej popularne na świecie. Przyciągają wzrok nie tylko radosnymi kolorami, ale także niepowtarzalnymi oryginalnymi wzorami.


Zdjęcie ze strony
https://www.bing.com/images/search?q=bags+of+colambia&id=78685B6C08BE11F97BA6D4043A1881D6B99A66B5&FORM=IQFRBA

Torbami jestem  zauroczona i mam nadzieję, że wkrótce uda mi zrobić  podobną. Na razie zrobiłam dwie  podkładki i okrągłe łapki do kuchni.   Nauczyłam się  chować nici oraz opanowałam sposób dodawania półsłupków w kolejnych okrążeniach, aby wzór układał się prosto.






Ostatnie zdjęcie pochodzi ze strony  https://www.facebook.com/RedButtonPasmanteria/









4 komentarze:

  1. zaciekawiło mnie to jak łączysz te okrążenia, że slimaczek nie wychodzi? :) tez ćwiczę sobie, ale ze slimaczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wychodzi ślimaczek i gdzieś czytałam, że w tym cała uroda. Natomiast ostatnie okrążenie robótki kończę oczkiem ścisłym zamykającym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zauroczona torbami mochila wayuu.
    Twoje prace bardzo mi się podobają . Ja jak na razie jestem na etapie podziwiania bo prób raczej nie podejmę, zdecydowanie wolę druty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Mnie także bardziej ciągnie do drutów, ale w tym roku jakoś tak się dzieje, że całkiem sporo macham szydełkiem.

      Usuń