czwartek, 29 września 2016

Skarpetki od palców

Na ostatnim spotkaniu robótkowym w https://www.facebook.com/RedButtonPasmanteria/videos/789155257873968/?fref=nf,  sporym zainteresowaniem ( również moim), cieszyła się włóczka skarpetkowa Nako Boho. W jej składzie jest 75% wełny oraz 25% poliamidu.    Kupiłam sobie kilka motków i wydziergałam pierwsze skarpety od palców. Mój wzrok najbardziej  przyciągała  włóczka kojarząca mi się z arbuzem oraz kiwi i to ona pierwsza wylądowała na drutach.
Podczas pracy bardzo pomocne były  filmy Pań:  Intensywnie Kreatywna oraz http://abc-robotek-na-drutach.com.pl/. Pięknie paniom dziękuję:)


Skarpety  dziergałam drutami 3 mm, a ściągacz i zamknięcie robótki na drutach 3,5 mm, aby można było  swobodnie wsunąć stopę. Wykorzystałam prawie cały motek włóczki.








Skarpetka świetnie dopasowuje się do stopy i miękko ja otula.
Na drutach już kolejne robótki. Tym razem dla dzieci. Nie odpuściły. Jedna  zażyczyła sobie podkolanówki.









2 komentarze:

  1. Dzieci nigdy nie odpuszczają ;) Też bym zresztą nie odpuściła mając szansę na takie cudeńka :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże można im odmówić:) Ale te apetyczne skarpetki są moje. Na swoje muszą trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń