czwartek, 25 lutego 2016

Przygotowania do komunii - torebka

Jest jeszcze sporo czasu do uroczystości, ale wolę wcześniej wziąć do ręki szydełko i przygotować kilka rzeczy niezbędnych wnuczce w tak ważnym dla niej dniu.
Przejrzałam sporo stron w internecie i naoglądałam się wielu pięknych akcesoriów komunijnych. Moją uwagę zwróciły śliczne białe torebeczki i właśnie od torebki zaczęłam pracę.



Torebkę wykonałam z nici bawełnianych Ariadny szydełkiem 1,6 mm. 


Obydwa elementy połączyłam pósłupkami i ozdobiłam je pikotkami. Do uszycia środka torebki wykorzystałam kawałek białej satyny. Przy okazji po raz pierwszy wykorzystałam szew francuski, który sprawia, że wnętrze wygląda bardzo estetycznie.



 Te czynności wykonałam szybko. Jak zwykle najwięcej czasu poświęciłam na wykończenie i ozdobienie torebki. Długo szukałam odpowiedniego odcienia  perełek pasujących do bieli torebki. Dzisiaj  kupując w pasmanterii  zamek do spódnicy, znalazłam  właściwe perełki, przyszyłam je do kwiatuszków i sznureczka. Torebka jest gotowa.


8 komentarzy:

  1. Cudo! Przepiękna torebka :-) Ślicznie ją ozdobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) W ozdabianiu pomagała mi wnuczka. Ona jest taka wstążeczkowa, spineczkowa, kokardkowa i koralikowa. Mój pomysł na ozdobienie torebki to kwiatki i rączki, a ona koniecznie chciała koraliki.

      Usuń
  2. Będzie piękny prezent. Wzór pięknie zdobi torebkę-bardzo dobry pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka to cudeńko ! Widać ,że wkładasz w to serce.Perełki wyglądają pięknie .Pozdrawiam , Dorota

    OdpowiedzUsuń