piątek, 17 lutego 2012

Małe skarpetki

Zrobiłam skarpetki dla młodej damy w rozmiarze 28/29. A że dziewczę jest w okresie, kiedy uwielbia się wszystkie odcienie różu,  skarpetki kolorystycznie powinny odpowiadać jej gustowi.


Ze skarpetkami radzę sobie coraz lepiej. Jeszcze muszę popracować nad dobieraniem oczek w pięcie, aby nie było dziurek. Natomiast zamykanie oczek w palcach wyszło mi estetycznie.
Skarpetki dziergałam na drutach pończoszniczych nr 3,5, Wykorzystałam niecały motek włóczki Regia Extra Twist Merino Color 50g/210m.


Za oknem śnieg sypie solidnie, a ja  mam w domu odrobinę wiosny. Kwitną dwa storczyki, po raz pierwszy od kilku lat. Mam co oglądać i podziwiać.




12 komentarzy:

  1. Kapryśne masz dziewczę :) Nie dość ,że ciepłe to jeszcze różowe!:)Storczyków nie chwalę co by nie zauroczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skarpety na pewno przypadną do gustu, moje chrześniaczki też tak miały - byle różowe :))
    Phalaenopsis'y piękne, powolutku moje też zaczynają puszczać pąki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno spodobają się młodej danie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zacznę od storczyków. Piękne ! Piszesz, że zakwitły po kilku latach. To i może moje się rusza. Eh, nadzieja. ;-)

    A skarpetki pewnie będą dobrze grzały małe stopki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę! Podziwiam skarpetki i storczyki. Ja też mam kilka, ale jak opadły kwiaty po świętach Bożego Narodzenia to pewnie teraz zakwitną na wiosnę! Dlaczego u Ciebie już!!!!???

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne skarpetusie, że o storczykach nie wspomnę...
    Moje dwa storczyki po kolei wypuściły pąki kwiatowe i - zgubiły je przed rozwinięciem :-(
    Nie wiem czy czekać następny rok, czy dać sobie spokój, dbałam o nie przecież. Może mnie nie lubią :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuto, Krystyno - dziękuję:)
    Moje storczyki nie kwitły kilka lat i już straciłam nadzieję, że kiedykolwiek będą miały kwiaty. Dopiero jak przestawiłam je na parapet, pokazały , co potrafią:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O storczykach mogę jedynie pomarzyć z braku miejsca w domu i odpowiedniego światła, ale miło je u Ciebie obejrzeć! Piękne!!!!

    Skarpetki takie i ja bym włożyła w słusznym kolorze, bo wyszły cudnie!

    OdpowiedzUsuń